17 Ekim 2013 Perşembe

Evde tonik yaptım:)


Kendi toniğimi kendim yaptım:) Evde elimde olan malzemelerden kattım , siz de istediğiniz yağı katabilirsiniz, sadece lavanta yağı bile 


MALZEMELER

1 şişe soda
yarım şişe gül suyu
yarım şişe lavanta suyu
içine istediğiniz yağı ekleyin, ben aşağıdakilerden üçer beşer damla ekledim
macademia yağı
hodan yağı
koku versin diye menekşe yağı
cilt bakımının vazgeçilmez ikilisi kayısı çekirdeği yağı
ve kara üzüm çekirdeği yağı
cildin rengini açmak ve lekelere önlem olsun diye de pirinç kepeği yağı koydum.
Aslında lavanta yağı iyi olur ama kokusunu sevemedim gitti

Önce sodayı açıp geniş bir kaseye koyun, 1 saat kadar sonra içine diğer malzemeleri ekleyin, ağzı kapalı bir şişeye aktarıp (Watsons ve Gratislerde spreyli şişelerden var) iyice çalkalayın, güneş ışığı görmeyen bir yerde saklayın, dolap içi iyi olur, ya da koyu renk bir şişe bulabilirseniz daha da iyi olur, ben Doa kozmetikten aldığım Gül suyu şişesi boşaldığından ona koydum.
Sabah akşam yüzünüzü bu tonikle silin, ooohhh missssssssss:)


4 yorum:

  1. bende buna benzer bir kürü denemek istiyorum, cok güzel bitkisel bir karışım olmus:) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavsiye ederim, cildin benim gibi kuruysa çok faydasını göreceksin:)

      Sil
  2. Ben de Yves Rocher markasının detoks etkili toniğini mi alsam yoksa kendi toniğimi mi yapsam diye internette dolaşıyordum ve bunu görmem iyi oldu... Yalnız benim cildim karma :( o yağları azaltsam ya da hiç koymasam iyi gelir mi acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olur tabii sadece sodaa ve gül suyu ya da lavanta suyu koyabilirsin

      Sil

Yorum yazan ellerinize sağlık:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.