12 Ekim 2013 Cumartesi

Gene mi alışveriiiiş:)

Monoton günlerim Watsons ve Gratis indirimleriyle hareketlendi:)
Bugün şu blogda gördüğüm ayak yıkama setine bayıldım, koştura koştura (aslında motorla,koşmadım yani:) ) Gratis'e gittim ve aldım, fiyatı 10 liraya geliyordu indirimde.
Yanında da ayak banyosunda kullanmak için tuz ve de en sevdiğim ayak kremi, üstüne tanımam, lapitak aldım:) Gene tek şey alacağım diye girip 3 ürünle çıktım yani:) Tövbe falan tutmuyor ben de:)

Henüz denemedim, deneyince yorumlarımı yazacağım:


Gene bulanık çıkmış, ama üşendim tekrar çekmeye:)
Bir de motorumun oturma kısmını kediler sağolsun tırnak bileme yeri olarak kullandıklarından parçalamışlar, süngerler fışkırıyordu içinden, onu yaptırdım, şimdi de kafamda sinameki kürüyle oturuyorum:)

Dün gece Dünya savaşı Z filmini izledik, zombi filmlerini sevmem ama bu film beni fena gerdi, gece kabuslar görüp durdum, gerilmeyi sevenler izleyebilir.
Bu geceki film menümüzde Hangover var, ilki, şarap peynir eşliğinde:)

NOT: Bu arada 100 izleyicim olduğunda sizin için harika bir çekilişim daha olacak, takipte kalın:)

4 yorum:

  1. gulegule kullan cok guzel seyler almıssın:) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canımmm iyi oldu bu indirim,indirdik :)

      Sil
  2. Lapitaktan bende alcaktım ama 3 yerdede yoktu :( güle gğle kullanmalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım en sevdiğim krem kendileri:)

      Sil

Yorum yazan ellerinize sağlık:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.