1 Kasım 2013 Cuma

Mazeretim var,doğumgünüm alışverişi:)

Güya kozmetik diyetine girmiştim, ama doğumgünümde eşim kaşındı bananeeee, elime para verdi, ne istiyorsan al diye:)) Suçlu ooo:)
Ben de Yves Rocher da doğumgünü kampanyasından yararlandım, bir alana bir hediye:)
Hazır gitmişken de Watsons ve Gratis'e de bir uğrayayım dedim:)

İşte alışverişimmm:)



 Watsons alışverişim, saçımı tekrar boyamaya karar verdim, çünkü alttan gelen saç bembeyaz:) Kaşlarım da sarı olduğu için sarı boyayayım dedim, ve koleston 12 numarayı aldım.
Rimmel match perfection concealer ve fondöten--- Bayıldım bu ikisine, yazısı gelecek, sanırım kapatıcımı buldum sonunda
Islak mendil elimde denediğim fondöteni silmek için alındı:)
Cep boyu mendiller, pratik oluyor
Watsons brightening body scrub-- cilt rengini aydınlatmayı vaadediyor, kokusu süper, mis gibi çilek
Ojeler, birinin rengine bayıldım, diğeri de nail art yapmak için
Activex sabunda indirim vardı, 3 lira, kaptım bir tane
Sonra dooğru Yves Rocher'a

Doğumgünü olanlara bir alana bir hediye kampanyası vardı, çok istediğim, 6 günde değişim vaadeden Anti age global kremi aldım, gene çok merak ettiğim elixir 7.9 hediyesi oldu. Deodorantta Yves Rocher'ın hediyesi



Ardından Gratis'e uğradom, pamuğum bitmek üzereydi, çok sevdiğim Benri kare pamuklardan aldım bir tane.
Snail maskeyi merak edip aldım. Valentina primer sanırım adı, sepette duruyordu geçen alışverişimde, merak edip almıştım, harika bir makyaj bazıymış, bir tane daha aldım. Fiyatı da çok uygundu.

İşte bu kadar, tabii bu alışverişim yüzünden blog satışından alacağım ürünü iptal etmek zorunda kaldım, para kalmadı:)))

2 yorum:

  1. merhabalar, evet iyi yapmışsınız, gerçekten alışveriş yapmak için hep bir bahane vardır:))
    güzel günlerde kullanın hepsini :))

    YanıtlaSil

Yorum yazan ellerinize sağlık:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.