26 Kasım 2013 Salı

Wishlist 2013 kozmetik:)

İstekler biter mi, daha önce yayınladığım wishlist'i silip resimli ekleyeyim dedim, evrenin kafası net olsun di mi:)
Bu sadece kozmetik isteklerim bu arada:))) Daha çoook isteğim var, mesela bir araba, motorsiklet(benimki dökülüyor artık), ev gibi:))) Fazla bişi isstemiyorum yani:))
Gelelim kozmetik istek listeme, buyur sevgili evren:)


Missha BB Boomer please:)




Missha signature wrinkle filler BB krem lütfeeen:) Tam ten rengim olsun, 23 sanırım


O kadar çok methini duydum ki sen benim olmalısın canım benim, skinfood salmon brightening eye cream


Ve seeeennn concealerların kralı, canım gel banaaaa:) Skinfood salmon dark circle concealer cream,


veee bir kral daha, dermologica daily microfoliant, seni denemeden gidersem valla da gözüm açık giderim:)


Dermologica precleanse gel bana banaaaa:)


Real Techniques fırçalar, fondöten, pudra, allık, far, kapatıcı fırçaları, elle sürmekten bıktım yahu:)
aslında sadece expert brush bile yeter:)




Balm Voyage, pleaseeee:) Bu bebek benim artık





Sooryehan cit bakım seti, bir Kore ürününün cilt setini kullanmayı çok istiyorum, Etude house collagen serisi de olur:)

SATIŞ BLOGUMA GÖZ ATTINIZ MI? TIK TIK


Bloglovin'den izlemek için TIK TIK

Facebook'ta takip etmek için TIK TIK  ve TIK TIK
Twitter'da takip etmek için TIK TIK
Google+'da takip etmek için TIK TIK







3 yorum:

  1. missha'nın bu bb kremini ben de çok merak ediyorum, şişesi bile ayrı güzel :) bu arada rt expert face brush satıyorum blogumda bakmak isterseniz

    YanıtlaSil
  2. Araba motosikletmiii ohooo :)))) Az bu isteklerr azz abla,daha çok makyaj malzemesi istemelisin :p

    YanıtlaSil

Yorum yazan ellerinize sağlık:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.