9 Şubat 2014 Pazar

Diet Esthetic Biotina saç serumu


Şurda bahsettiğim Vanilya Club alışverişimde almıştım bu losyonu. Tamam itiraf ediyorum adındaki BİOTİN kısmı çekti ilgimi:) Malum saç uzatmaya çalışıyorum.
Yaklaşık 15 gündür haftada 3 kez kullanıyorum, sanırım yorumlama zamanım geldi.


Ürünün açıklaması şöyle:
Biotin Saç Losyonu; H vitamini, B7 vitamini ve B8 vitamini içeriği ile saçların güçlenmesine yardımcı olur. Ayrıca yenileyici özelliklere sahip olan kuşburnu yağı, B5 vitamini, inositol, retinol(A vitamini), tokoferol(E vitamini) ve mısır yağı içerir. İlk kullanımdan sonra bile saçınızın ipeksi bir parlaklık kazandığını ve kolay taranabildiğini hissedeceksiniz. Tüm saç tipleri için uygundur. Mineral yağ içermeyen formülü sayesinde cildinizde ve saçınızda yağlanmaya neden olmaz.

Paraben ve alerjen içermez. Hayvanlar üzerinde test edilmemiştir. İspanya’dan ithal edilmiştir.

Kullanımı: Hafif masajlarla saç derinize uygulayın ve kurumaya bırakın. Daha sonra saçınızı tarayabilirsiniz. Organik içeriklere sahip olmasından dolayı ışıktan ve sıcaktan koruyun.




Benim Yorumum:
Saçım hızlı uzuyor, ama bu ürün mü etkiliyor, diğer kürlerim mi bilmiyorum. Bildiğim tek şey var, banyodan sonra bu ürünü saçıma masajla yediriyorum ve saçım hem yumuşacık oluyor, hem mis gibi kokuyor. Ayrıca saça verdiğim şekil tekrar banyo yapana dek bozulmuyor.
Tamamen doğal içeriği var, paraben ve alerjen içermiyor.
Bilirsiniz, kısa saçın şekil alması zordur, hele sabahları tüm saçlar havada uyanabiliyordum, bu üründen önce. Artık sabah şekli birazcık bozulsa da öyle dikilmiyor saçım ve elimi hafif ıslatıp düzelttiğimde hemen eski şekline dönüyor.
Saçımı yağlı göstermeden başarıyor bunları üstelik.
Fiyatı uygun, 20 lira ve epey uzun süre kullanılabilir.
Tek eksi yanı pompalı olmaması, hatta sprey şeklinde olabilirmiş. Zira ağzındaki delikten ürünü ayarlamak zor oluyor ve fazla gelebiliyor.

Sonuç:
Bittikçe kesinlikle alacağım bir ürün, hatta saçım biraz uzayınca maskesini de alacağım.

Siz de kullanmak isterseniz şurada bulabilirsiniz...


SATIŞ BLOGUMA GÖZ ATTINIZ MI? TIK TIK


Bloglovin'den izlemek için TIK TIK
Facebook'ta takip etmek için TIK TIK  ve TIK TIK
Twitter'da takip etmek için TIK TIK
Google+'da takip etmek için TIK TIK

2 yorum:

  1. http://guzellikrutinim.blogspot.com.tr/2015/07/diet-esthetic-biotina-sac-losyonu.html ben de inceledim bu ürünü :)

    YanıtlaSil
  2. https://www.facebook.com/profile.php?id=100009526309862

    bende bu ürünü buldum ve şiddetle tavsiye ediyorum neler çektim saçlarımdan doğal bir yağ linke bi bakın derim hnmlar saç dökülmem durdu uzama hızlandı kuruluk kalmadı saçlarımda

    YanıtlaSil

Yorum yazan ellerinize sağlık:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.