9 Şubat 2014 Pazar

Rapunzel Secret Saç Bakım Maskesi


Bu ürünü kaynak saç üreten bir firma çıkarmış, adı Rapunzel Store, ve formu dolduranlara numune gönderiyorlar. Cuma günü numunem geldi ve bugün denedim.
Önce ürünün açıklamasına bakalım:


Faydaları :
Tüm saç tiplerini onarıp bakım yapar.
Tüm saç renkleri için uygun olup parlaklığı artırır, hatta yaratır.
Saçtaki elektriklenmesini azaltıp, bazı saç tiplerinde gözle görülür düzleşmesini sağlar.
Saçtaki yağı emer, kafa derisini temiz tutar.
Saçlarınızdaki temizlik hissini daha uzun süre boyunca yaşamanızı sağlar.
Saçlarınız kolayca taranmasına yardımcı olur.
Yıpranmış saçları güçlendirir ve daha canlı yapar.
Saçlardaki hasarlı yerleri güçlendirerek düzelmesini sağlar.
Mis gibi kokusu gün boyunca sizlerle beraber olsun!
Bu bakımın mükemmel dengeli formülü sayesinde, saçınızı adeta farklı bir seviyeye getirdiğini hissedeceksiniz.
Rapunzel Secret bakım maskesi, saçın yumuşaklığının geri gelmesini, yoğunluğunun artmasına ve kolayca taranmasına yardımcı olur.
Kullanım Şekli :
Saçınızı şampuanlayın ve durulayın.
Fazla nemini alın.
Avucunuzun içine uygun miktar alın; kafa derisine değmeden bütün saçlarınıza yayarak saç uçlarına ve hasarlı alanlara konsantre ederek uygulayın.
10-15 dk beklettikten sonra durulayın.


Neden Rapunzel :
Çok basit - Saç üreticisinden saçlarınızı daha iyi kim bilebilir ki :)

Gelelim benim yorumlarıma:
Aslında saçlarım şu anda oldukça sağlıklı, biliyorsunuz kazıtmıştım ekimde ve sağlıklı bir şekilde uzatıyorum şimdi.
Bu ürünün adının kömür olması çok ilgimi çekti, aslında hafif tedirgin de olmadım değil:)
Bugün saçımı şampuanladıktan sonra çok az bir miktarı saçıma yedirdim ve 5-10 dakika kadar bekletip duruladım.
Ürün sıvı değil, krem kıvamında ve koyu renkli. Kokusu hoşuma gitti, ve duruladığımda saçlarım yumuşacıktı.
Sevdim, tekrar alabilirim, ama saçım biraz daha uzadıktan sonra.

Denemek isterseniz sizi şöyle alalım:) TIKLAYINIZ

SATIŞ BLOGUMA GÖZ ATTINIZ MI? TIK TIK


Bloglovin'den izlemek için TIK TIK
Facebook'ta takip etmek için TIK TIK  ve TIK TIK
Twitter'da takip etmek için TIK TIK
Google+'da takip etmek için TIK TIK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan ellerinize sağlık:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.