24 Şubat 2014 Pazartesi

Yves Rocher Anti Age Global


Bugün uzun bir süredir (2 ay) Yves Rocher Anti-Age Global kreminden söz edeceğim.

Önce Yves Rocher bu ürün için neler söylemiş, bir bakalım:

Gençleştirici ve Hücre Yenileyici Gece Kremi
Sadece 6 günde yenilenmiş bir cilde sahip olun!
Cildinizdeki hücreleri yenileyen bu bakım geceden geceye cildinizi onaracak ve daha genç bir cilde sahip olacaksınız.


Cilt hücrelerinizi yenileyerek, cildinizi adeta yeniden oluşturur. Cildinizi onarır ve gece boyunca besler. Cildinizi görünür bir şekilde sıkılaşır ve kaybettiği ışıltısını yeniden kazanır.
Köpüksü ve yoğun bu krem ile cildinize anında nüfuz eder. Dokusu yağsızdır ve gece boyunca konforlu bir kullanım sağlar.

...Ve dahası: Yves Rocher Bitkisel Kozmetik Laboratuvarları'nın, Ekinezya bitkisinin meristem dokusundaki kök hücreleri elisitasyon*dan geçirerek elde ettiği ve doğadaki sonsuz yenileme güçlerini** formüle taşıyan 4. Nesil Bitki Kök Hücreleri içerir. Yaşlanma karşıtı etkiyi artırmak için formülüne sıkılaştıcı Akasya Reçinesi, dolgunlaştırıcı Tara Çekirdeği, dış etkenlere karşı koruyucu Pancar, uyarıcı ve yenileyici Ginseng, serbest radikalleri karşı koruyucu Afloya Yaprağı eklenmiştir. Besleyici etkiyi içeriğindeki ise Soya Yağı, Karite Yağı ve Zeytin Yağı sağlar.
Formülü paraben içermez. Dermatolojik olarak test edilmiştir.

*Elisitasyon Yves Rocher Bitkisel Kozmetik Laboratuvarları’na patentli ve hücrelerin doğadaki bütünlüklerini bozmayan bir biyolojik uyarılma işlemidir. 
**In vitro testlerde, sadece 6 günde %30 daha fazla hücre yenilenmesi gözlenmiştir.


Çok güzel değil mi vaadedilenler:)
İşte ben de bunlara inandım zaten... Hatta yanında satıcı arkadaşın ısrarla mutlaka almalısınız dediği Yves Rocher Elixir 7.9'u da aldım. Allah'tan ondan memnun kaldım:) Şurda yazmıştım...

2 ay boyunca istisnasız her gece sürdüm kremi, altına da ilk ay Elixir 7.9'u, zira 1 ay kullanıp ara verilmesi öneriliyordu.
Kremin nemlendirmesi güzel. Ama gel gör ki değil 6 günde, 60 günde dahi cildim yenilenmedi:) Sadece nemlendirdi o kadar.
Sivilce oluşturmadı.
Bence kremlerin tanıtımda verilen sözleri biraz mantıklı tutmaları gerekiyor, 6 günde cilt yenilenir mi?

Bir daha alacağımı sanmıyorum, üstelik ucuz da değil, 100 lira gibi bir şeydi fiyatı. Benim aradığım olgun ciltler için bir çözüm ve onu henüz bulamadım. Aslında cildimde çok sorun yok şükür, gene de yeni kırışıklık ya da sarkma olmasın istiyorum doğal olarak...

Aslında Güney Kore ürünlerini şöyle skin-emulsiyon-toner-krem şeklinde denemeyi çoook istiyorum. Şimdilik hayal bu:)

Neyse, bu konuda bana önereceğiniz ürün varsa ve yazarsanız çoook mutlu olurum.
Sevgiyle kalın...

SATIŞ BLOGUMA GÖZ ATTINIZ MI? TIK TIK

Bloglovin'den izlemek için TIK TIK
Facebook'ta takip etmek için TIK TIK  ve TIK TIK
Twitter'da takip etmek için TIK TIK
Google+'da takip etmek için TIK TIK




4 yorum:

  1. Bir arkadaşım Estee Lauder'ın nem serumunu kullanmış ve çok memnun kalmıştır.
    (Küçük mavi şişede)
    Ona bir bakabilirsin canım.

    YanıtlaSil
  2. YVES ROCHER ANTİ-AGE GOLBAL hiç bir işe yaramıyor.Kimsenin parasını zayi etmemesi için ürünün iyi bir nemlendiriciden öteye gitmediğini açıklamak gerekli diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazıyı okursanız öyle yazmışım zaten

      Sil

Yorum yazan ellerinize sağlık:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.