30 Nisan 2018 Pazartesi

Enzo ile brezilya fönü deneyimim

Merhabalar, uzun süredir ihmal ettim blogumu, yazasım gelmedi.
 Daha önce Global Keratin ile kalıcı düzleştirme yaptırmıştım, kokusu felaketti. Ve sonrasında saçımda yıpranmaya sebep olmuştu.
Bu kez Enzo keratini seçtim, sebebi de formaldehit içermemesi.
Uygulama bazı yerleri aynı olsa da farklıydı.

İşlem öncesi saçım


Görüldüğü üzere açma işlemi yapılmış, ne dalgalı ne kıvırcık, kabaran perişan bir saç :)

İlk önce arındırıcı şampuanla saçım yıkandı.


Hava da çoook sıcaktı, soğuk su istedim, nasıl rahatladım :)
Sonrasında keratin saçlarıma tutam tutam sürüldü. Diplere sürülmez diye biliyordum ama kuaförüm diplerden kıvırcık çıktığı için sürülmesi gerektiğini söyledi.


Bu işlemden sonra en sıkıcı süreç başladı, yaklaşık bir saat bekledik, on dakikada bir tarayarak.

Bir saat sonunda saçlarım önce fön makinesiyle dışarda kurutuldu. Bu arada koku çok az, hafif göz yanması da oldu, ama Global Keratindeki kadar değil.
Saçlar kuruduktan sonra düzleştirici ile her bir tutamın üzerinden bir kaç kez geçerek düzleştirildi.

Saç biraz soğuduktan sonra tekrar yıkmaya alındı.


Bu kez iyice durulandı, şampuan kullanılmadan yapılandırıcı maske sürüldü ve durulandı. Enzo'daki farklılık aynı gün yıkanması.

Yıkama sonrası saça serum sürüldü, biraz kurutulduktan sonra da bakım sütü sürüldü. Fön çekilmeden sadece kurutuldu ve valaaaaaaaa, saçlarım düzdü :)


Uçlardaki yıpranma tam gitmedi gibi, ama saç yeni açılmıştı, bir hafta önce. Bence çok başarılı bir işlem oldu.

Bu da kuaförüm Ali Gerekli, saçımdaki harika renk değişimini de gerçekleştiren o.
Merak edenler için Bodrum merkezde, Atatürk caddesi girişinde, sağ tarafta üst katta. Şiddetle tavsiye ederim, selamımı söylerseniz fiyatlar müthiş :)


Sonuç olarak Enzo Keratin ile yapılan işlemden çok memnun kaldım. Kışa tekrarlayacağım.








4 yorum:

  1. Çok başarılı bir sonuç olmuş. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, yıkanınca daha da güzelleşti, yıka çık saçım var artık çok mutluyum :)

      Sil
  2. Dun aksam ben de Enzo'yu tercih ederek Brezilya fönü cektirdim. Fakat cikan duman ve zehir muthisti cok rahatsiz oldum. Beni balkona cikarip orada fonlediler. Enzo marka ile yanma olmuyor diye duymustum. Tecrubesi olanlarin yorumlarini alabilir miyim?

    YanıtlaSil
  3. Bendekinci kez enzo ile brezilya fönü yaptırıyorum işlemler aynı ama gözlerde yanma oluyor illa ki. Sonuc mükemmel tavsiye ederim tabiki kuaförünüzün uygulayış şekline de bağlı. Uzayan bakımlı düz saçlar.

    YanıtlaSil

Yorum yazan ellerinize sağlık:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.